J-guar 3

  • J-guar 3


    • Optima tarafından proje, uyarlama, bakım, satış ve destek hizmeti verilen j-guar, ölçeklenebilir ve açık çözümler arayan işletmelerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan kapsamlı bir yeni nesil iş yönetim çözümüdür.
    • Optima’ın projelerini gerçekleştirdiği Logo j-guar, gelişmiş ve esnek bir yazılım çözüm ailesi sunar. Logo j-guar ‘On Demand’ felsefesinin mükemmel bir uygulamasıdır ve günümüz iş dünyası için optimum çözümdür. ‘On-demand’ işletme olmak; maliyetlerinizi etkin biçimde yönetirken, dinamik bir iş ortamında büyümek ve aynı zamanda yeni müşteri değeri sunmak anlamına gelir.
    • Bu amaca ulaşmak için hem kuruluş içinde hem de bağlantılı tüm organizasyonlarla doğru ve güncel bilgileri güvenli biçimde paylaşmak kritik önem taşır. Logo j-guar’ın esnek lisanslama seçenekleri ile ilgili Optima’dan bilgi alırken, işletmenizin başlangıç yatırımını düşük tutmak ve ihtiyaç duyduğunuz fonksiyonları zaman içinde uygulamaya alabilmek için de Optima danışmanlığından faydalanabilirsiniz.
    • Firmanız büyüdükçe kullanıcı sayınızı da istediğiniz gibi artırarakyatırımınızı güvence altına alırsınız. Logo j-guar tamamıyla esnek bir program olarak tasarlanmıştır; işinizi tam olarak modelleyebilmeniz için size çok sayıda konfigürasyon alternatifi sunar.
    • Logo j-guar, finans yönetimi, satınalma, üretim, bütçe yönetimi, proje yönetimi, insan kaynakları yönetimi, satış ve dağıtım gibi işletme yapınıza göre ihtiyaç duyabileceğiniz tüm fonksiyonları kapsar ve hepsi birbiriyle entegre olarak çalışır. Ayrıca, programa sonradan yapacağınız her türlü geliştirmeye de izin veren entegre bir geliştirme ortamı sunmaktadır.
    • Optima’ın tecrübesi ve proje desteği ile Logo j-guar ihtiyaçlarınıza hızla cevap vererek işinize kolaylıkla adapte olur.
    • BROŞÜR İNDİR TANITIM FİLMİ



Sınırsız Müşteri Memnuniyeti

Her koşulda tüm çözümleriniz için yanınızdayız.

Telefon Destek

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Yerinde Destek

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Destek

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözümleme çalışmalarının yapıldığı bu destek uygulamasında daha hızlı sonuca varılır.

Müşteri Destek Paneli

Optima Müşteri Destek Paneli, kullanıcılar için teknik destek sürecini hızlandıran ve takibini çok kolaylaştıran bir hizmettir. Müşteri Kendi panelinde her türlü takibi yapabilir.

Site Üzerinden Destek

Her türlü görüş ve önerilerinizi web sitemiz üzerindende iletebilir ve size en kısa sürede geri dönüş yapılarak sorunlarınıza çözüm üretilir.