Tiger 3 Enterprise

  • Tiger 3 Enterprise


    • Optima tarafından proje, uyarlama, bakım, satış ve destek hizmeti verilen Logo Tiger 3 Enterprise, orta ve büyük ölçekli işletmelerin sürdürülebilir verimliliğini destekleyen, farklı fonksiyonlara gerektiği zamanda erişim sağlayan, ölçeklenebilir ERP yazılımıdır.
    • Tiger 3 ERP; esnek, geliştirilebilir,güvenilir ve sektör bağımsız yapısıyla değişen ihtiyaçlarınıza kolaylıkla uyum sağlar. Tiger 3 ERP ile kullanıcı deneyimini bambaşka bir seviyeye taşıyan Optima, işletmelere tam kapsamlı çözümler sunar.
    • Tiger 3 ERP, şirket içi süreçlerin verimli ve etkin yönetimi, veri işleme sürecindeki hataların azaltılması ve çalışanların karar alma sürecinde bilgiye anında ulaşabilmesi gibi birçok faydayı işletmenize getirir.
    • Aynı zamanda küreselleşme ve uluslararası rekabetin beraberinde getirdiği ürün ve üretimde iyileştirme, işletmelerin idare ve kontrolü, şirket içi organizasyonlarda sadeleşme gibi konularda da Tiger 3 ERP Çözümleri, anahtar rolü oynarken, konuyla ilgili Optima’ın sizi başarıya taşıyacak tecrübesinden de yararlanabilirsiniz.
    • Uluslararası operasyonlar yürüten işletmeler için de Tiger 3 ERP; çok dövizli, esnek raporlama yapısı, uluslararası muhasebe standartlarını destekleyen ve çoklu dil desteği içeren geniş vizyonu ile çözüm sunar.
    • Optima’ın çok uluslu firmalarda çalışmış uzman danışman kadrosu da size bu süreçte tam destek sağlar. Tiger 3 ERP farklı sektörlerin gerekliliklerine de yanıt verebilecek esnek altyapıya sahiptir.
    • Optima’ın farklı proje yaklaşımı, sektörel tecrübesi ve yazılım kadrosunun gücü ile siz de farklı bir Tiger 3 ERP kullanıcı deneyimi yaşayın.
    • BROŞÜR İNDİR



Sınırsız Müşteri Memnuniyeti

Her koşulda tüm çözümleriniz için yanınızdayız.

Telefon Destek

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Yerinde Destek

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Destek

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözümleme çalışmalarının yapıldığı bu destek uygulamasında daha hızlı sonuca varılır.

Müşteri Destek Paneli

Optima Müşteri Destek Paneli, kullanıcılar için teknik destek sürecini hızlandıran ve takibini çok kolaylaştıran bir hizmettir. Müşteri Kendi panelinde her türlü takibi yapabilir.

Site Üzerinden Destek

Her türlü görüş ve önerilerinizi web sitemiz üzerindende iletebilir ve size en kısa sürede geri dönüş yapılarak sorunlarınıza çözüm üretilir.