Özel Proje Hizmetleri

  • Özel Proje Hizmetleri


    Farklı sektörler için geliştirdiğimiz yazılım çözümlerinin getirdiği deneyim ve her biri farklı teknolojilerde uzmanlaşmış profesyonel kadromuz ile ihtiyaç duyduğunuz masaüstü, mobil veya web uygulaması geliştirilmesinde sizlere özel çözümler sunuyoruz.
  • Özel Proje Geliştirme İş Sürecimiz:


    İhtiyaç ve Proje Analizi

    ERP Danışmanı ve yazılım geliştirme ekibimiz sizlerle birlikte toplantı düzenleyerek ihtiyaç ve beklentileri net olarak belirler, projenin amaçları ve hedefleri tüm detayları ile belirlenerek doküman haline getirilir.

    Tasarım

    Proje web tabanlı veya masaüstü olabilir, hangi platformda yazılım geliştirileceğinin belirlenmesi ile tasarım sürecine geçilir. Tasarım sade ve kullanımı kolay yapıda gerçekleştirilir.

    Kodlama

    İhtiyaç analizi ve tasarım aşamalarında sizlerle yapılacak toplantı ve teyit alınan uygulama neticesinde özel yazılımın kodlama sürecine başlanır.

    Test

    Kodlama süreci tamamlanan projenin test süreci için işletmeniz sistemine yüklemesi gerçekleştirilir, proje sorumlusu ve firmanızdaki proje yetkilisi ile birlikte proje testleri yapılır, tespit edilen konular varsa tekrar yazılım geliştirme faaliyeti sürdürülür. Test süreci, projenin hedeflenen çıktıları sağladığının görülmesi ile tamamlanmış olur.

    Uygulama

    Projenin test sürecini tamamlaması ile birlikte işletmede ilgili kullanıcıların eğitimlerinin verilmesi ve uygulamaya geçiş çalışmaları gerçekleştirilir.



Sınırsız Müşteri Memnuniyeti

Her koşulda tüm çözümleriniz için yanınızdayız.

Telefon Destek

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Yerinde Destek

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Destek

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözümleme çalışmalarının yapıldığı bu destek uygulamasında daha hızlı sonuca varılır.

Müşteri Destek Paneli

Optima Müşteri Destek Paneli, kullanıcılar için teknik destek sürecini hızlandıran ve takibini çok kolaylaştıran bir hizmettir. Müşteri Kendi panelinde her türlü takibi yapabilir.

Site Üzerinden Destek

Her türlü görüş ve önerilerinizi web sitemiz üzerindende iletebilir ve size en kısa sürede geri dönüş yapılarak sorunlarınıza çözüm üretilir.