Logo CRM

  • Logo CRM


    • Optima tarafından proje, uygulama, satış, bakım ve destek hizmeti verilen Logo CRM, ürün ya da hizmet satan, satış öncesi, satış esnası ve sonrasındaki süreçlerinizi kontrol altına alarak Logo ERP çözümleriyle entegre yönetmenizi sağlayan bir CRM çözümüdür.
    • Optima’ın proje yaklaşımı, farklı hizmet anlayışı ve sektörel tecrübesi ile süreçlerinizi optimize ederek, müşterileriniz ile çok daha verimli iletişim kurabilir, karlılığınızı artırabilirsiniz. Sektördeki en iyi uygulamaları ve yaptığı çok sayıdaki projedeki tecrübesini sürekli gelişim için değerlendiren Optima ile başarılı bir CRM uygulama ve projesi deneyimleyebilirsiniz.
    • BROŞÜR İNDİR TANITIM FİLMİ



Sınırsız Müşteri Memnuniyeti

Her koşulda tüm çözümleriniz için yanınızdayız.

Telefon Destek

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Yerinde Destek

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Destek

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözümleme çalışmalarının yapıldığı bu destek uygulamasında daha hızlı sonuca varılır.

Müşteri Destek Paneli

Optima Müşteri Destek Paneli, kullanıcılar için teknik destek sürecini hızlandıran ve takibini çok kolaylaştıran bir hizmettir. Müşteri Kendi panelinde her türlü takibi yapabilir.

Site Üzerinden Destek

Her türlü görüş ve önerilerinizi web sitemiz üzerindende iletebilir ve size en kısa sürede geri dönüş yapılarak sorunlarınıza çözüm üretilir.