ERP Ürünleri İle İlgili Entegre Çözümler

  • ERP Ürünleri İle İlgili Entegre Çözümler


    ERP uygulaması özellikle belli bir büyüklüğe ulaşmış firmanın tüm ihtiyaçlarını karşılamakta zorlanmakta, ihtiyaçlar firmadan firmaya ve sektörden sektöre değişiklik göstermektedir. Buna bağlı olarak kullanılan ERP çözümünde uyarlama veya ERP çözümü ile entegre çalışan ek yazılım geliştirme gereksinimleri ortaya çıkmaktadır.

    ERP Sisteminize işletmenize özel ilave modül, farklı yazılımlardan entegrasyon, veri konsolidasyonu veya özel raporlama gereksinimleri oluşabilmekte olup bu konuda uzman kadromuzla hızlı ve zamanında çözümler üretebilmekteyiz.
    • IntegraWs Üretim Yönetimi
    • İnsan Kaynakları Süreç Yönetimi
    • SKonsol Sipariş/Fatura/Tahsilat Broşür indir
    • OMS Teklif Yönetimi OMS Kullanıcı kılavuzu
    • LogoMirror Firmalar arası veri aktarım programı
    • NetConnect e-Fatura/e-İrsaliye UBL kayıtlarını Logo'ya işleme
    • PMS Proje Yönetimi
    • Araç Bayi Otomasyonu Renault, Tofaş, Nissan fatura aktarımı
IntegraWs
Üretim Yönetimi
OMS Web
Teklif Yönetimi
SKonsol
Satış Siparişi
SKonsol
Satış Faturası
SKonsol
Üretim Reçete oluşturma
SKonsol
Üretim Reçete Hesaplama
SKonsol
Ambar Transfer Fişi
Logo Mirror
Aktarım parametre listesi
Logo Mirror
Aktarım filtreleme
NetConnect
Fatura Cari Malzeme/Hizmet Eşleme
Araç Bayi Otomasyonn
Tofaş



Sınırsız Müşteri Memnuniyeti

Her koşulda tüm çözümleriniz için yanınızdayız.

Telefon Destek

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Yerinde Destek

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Destek

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözümleme çalışmalarının yapıldığı bu destek uygulamasında daha hızlı sonuca varılır.

Müşteri Destek Paneli

Optima Müşteri Destek Paneli, kullanıcılar için teknik destek sürecini hızlandıran ve takibini çok kolaylaştıran bir hizmettir. Müşteri Kendi panelinde her türlü takibi yapabilir.

Site Üzerinden Destek

Her türlü görüş ve önerilerinizi web sitemiz üzerindende iletebilir ve size en kısa sürede geri dönüş yapılarak sorunlarınıza çözüm üretilir.